zaterdag 1 november 2014

Kerstkaart

Ik moet van het jaar heel veel Kerstkaarten maken
omdat ze ze bij mijn moeder in het flat een Kerstmarkt gaan houden
en verleden jaar was dat zo succes dat ze van  het jaar
weer heel veel kleine cadeautjes en mooie Kerstkaarten van mij willen gaan verkopen
dus ik doe mijn best
ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden
heel simpel maar ik vind hem daardoor juist zo mooi
deze kaart is gemaakt met het SU cardstock cherry cobler
en wisper white .
de stempel komt uit een oude stempelset van SU zou niet meer
weten hoe deze stempelset heet
de kerstballen zijn gemaakt met een dies
van Elizabeth craft design zoals ook de glitters
en het zwarte fluweel zelfklevend wat ik heb gebruikt.
wilt u ook deze kaart maken
wij geven een avond workshop
waar u deze kunt maken.
Heeft u er interesse in neem dan
even contact met ons op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten