maandag 20 oktober 2014

nog 2 Kerstkaarten gemaakt

Ik ben vast een voorraadje Kerstkaarten aan het maken
die worden bij mijn moeder in de flat met Kerstmis verkocht
Ze houden daar elk jaar een soort Kerstmarkt. waar ze ze dan graag verkopen
Dus doe ik elk jaar mijn best om een paar mooie kaarten voor ze te maken en een paar kleine
kerstcadeautjes.
deze is behoorlijk bewerkelijk
ik heb eerst de kaart gemaakt
die je door het raam ziet.
dat is gemaakt met wit cardstock
daarop eerst gestempelt dan bewerkt met
inkt. daarna nog een keer gestempelt en dat dan weer met glitterembospoeder
geembost. de diesen die ik hier gebruikt heb zijn allemaal van memorie box

deze kaart is gemaakt van pion papier

en de stempel is van SU.
Wilt u ook zo kaart maken
wij geven hier avonden dat u
u kaarten kan komen maken.
neem vrijblijvend contact met ons op.

deze vind ik zelf erg mooi
maar ik denk dat dat ook komt door de kleurencombinatie
ik vind deze kleuren erg mooi bij elkaar staan.
de dies die ik gebruikt heb is van Elizabeth craft design
die bij ons in de webwinkel te koop is
www.hetcreatievezwaantje.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten