vrijdag 9 augustus 2013

beurzen waar ik sta 25 en 16 augustus Bleiswijk 5 en 6 oktober Ahoy hal

Ik sta op de beurs in Bleiswijk met een stand van Stampin' Up op 25 en 26 augustus
wilt u dat ik een bestelling voor u mee neemt zodat u verzendkosten kan besparen mail
mij dan even voor 20 augustus tot dan kan u u bestelling doorgeven en zorg ik
dat u die in Bleiswijk kan komen ophalen. ook geven wij een leuke workshop
in Bleiswijk dus kom vooral langs want hij is erg leuk om te doen. Ik hoop u te zien
in Bleiswijk
Ook sta ik met een stand van Stampin' Up in de ahoy hal op 5 en 6 oktober
ook voor daar kan u dan tot  28 september u bestelling doorgeven dan kan ik hem ook
daar voor u mee nemen zodat u die daar bij mij kan komen ophalen dan gaan we een
leuke workshop doen alvast in het het teken voor Kerst. hopelijk tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten