maandag 1 april 2013

kaartje

ik heb net mijn coupeuse opleiding afgerond en toen ik deze
dies bij Stampin' Up! zag was ik natuurlijk helemaal verkocht
zie hier wat ik er van gemaakt heb en er komt vast meer


 deze dies heb ik hiervoor gebruikt
card base pop'n cuts
dress form pop'n cuts
famelits dies
en dan heb je ook nog een hele leuke stempel voor de jurkjes te bestempelen ik heb hem zelf nog niet gebruikt maar dat zal niet lang meer duren want hij is ook zo ontzettend leuk het is de stempelset all dressed up. voor de rest wens ik u nog een fijne dag toe.

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk en toepasselijk!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Wat een gave kaart heb jij van de dressed up die gemaakt.
    Die framelits staan ook nog op m'n lijstje. Ik vind ze zo gaaf!!
    M'n lijst word steeds langer...

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen