zondag 16 december 2012

mijn tropicalalbum

dit is de voorkant van het boek ik heb alle blaadjes apart uitgeknipt en met wire en bloembinderstape aan elkaar gezet

hier zie je dan het resultaat

je ziet ik heb de blaadjes ook bewerkt met glossy accent en met glitter

dit is de eerste pagina ik heb een dies van tim holst gebruikt  en de rest zijn bladzijde van de Graphic 45 serie


overal zitten vakjes waar fotomatten in zitten waar je je foto's in kan plakken

dit is een pagina die je openklapt met een magneetje en daarin zitten ook weer fotomatten bewerkt

en nog meet fotomatten









hier heb ik een klein envelopje gemaakt met een paar tags erin



een notitie boekje om alles in op te schrijven


nog meet fotomatten je kan er dus heel veel foto's in kwijt





en dit is de laatste bladzijde hetzelfde als de eerste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten